MI's in Females (Response)

Added by JDeJong, Response for Misunderstood Activity

The issue of misunderstanding about how signs & symptoms of MI can present different in femailes and males has been well  documented, however  women coming into hospitals with MI’s and being misdiagnosed  still happen due to gender bias in older medical research on heart attacks and missed ques about signs and symptoms a woman who… Read more »

ESL Students Challenges (Response)

Added by Gelareh Keshavarz, Response for Empathy Map Activity

I looked at my student’s feedback and takes to a number of colleagues and came up with this empathy map. I really want to use this as n evaluation tool 🙂 Gelareh

Comparison of searches for heart anatomy images (Response)

Added by Sheila B, Response for Consider This Activity

Using unplash for a medical image generated very general medical images.   Searching for a heart anatomy image gave many non-relevant images such as valentines etc.  I found it difficult to get into Flikr as my password reset would not send the link. These small frustrations may steer one away from using these sites.   I found… Read more »

Carte d'empathie pour mon cours (Response)

Added by Emmanuel Nadeau, Response for Empathy Map Activity

Voici la carte d’empathie que j’ai créée grâce aux réactions à mon cours “Inégalités sociales et économiques: enjeux et solutions”

Relations difficiles à conceptualiser (Response)

Added by Emmanuel Nadeau, Response for Learner Challenge Activity

J’ai contribué au “Ontario Extend Learner Challenge Bank” en apportant le défi: “Voir la façon dont tous les penseurs que nous explorons en classe s’agencent les uns par rapport aux autres ainsi qu’avec la question d’inégalités” et la solution qui y est attachée.  

Changer leur façon de voir le monde (Response)

Added by Emmanuel Nadeau, Response for Your Metaphor Activity

En tant que professeur, ma priorité est de remettre en question les conceptions du monde de mes étudiants. Si j’ai réussi à les déstabiliser à les transformer, j’ai réussi. Transmettre de l’information aux étudiants ne les transforme pas; il faut donc que j’arrive avec des perpectives alternatives et des idées percutantes. Quant à l’image de… Read more »

Le doute (Response)

Added by Emmanuel Nadeau, Response for Thought Vectors Activity

Voici mon extrait de “PATCH TWENTY-THREE: (UN)PREPARED” “It seems no matter how long I work at this, how many students I shepherd through a school year’s worth of physical education, I never, ever feel well prepared. In every class, each section, in contact with each student, there’s a portion of doubt that stays in attendance…. Read more »

Les inégalités sont-elles mauvaises (Response)

Added by Emmanuel Nadeau, Response for Please Allow Me To Introduce My Field Activity

Au début de mon cours, je définis le concept d’inégalité avec mes étudiants. Par la suite, je leur demande toujours s’ils croient que les inégalités sont un problème dans notre société, ainsi que la raison qu’ils ont cette opinion. Cette question les obligent à commencer le questionnement qu’ils continueront tout au long du cours. Cependant,… Read more »